سفر به ترکیه با بلیط هواپیما تیک بان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : شنبه 2 آذر 1398
بازدید : 228
نویسنده : علی احمدی

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ترکیه

به زمان مناسب برای سفر به ترکیه فکر کردید؟ زمان خرید بلیط هواپیما در سفرهای خارجی، به خصوص سفر به مقاصد پرطرفدار گردشگری مانند ترکیه، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما ترکیه، ابتدا شرایط و خواسته های خود را مشخص کنید. اگر آب و هوای خاصی مدنظرتان هست یا کاهش هزینه های سفر برایتان اولویت دارد یا تصمیم به بازدید از منطقه خاصی دارید، همه این ها در انتخاب زمان مناسب برای سفر به ترکیه موثر است. برای مسافرانی که با فرزندانشان به ترکیه سفر می کنند، خرداد تا اواسط مرداد، با آب و هوایی معتدل، مناسب ترین زمان است. در مقابل برای دوری از ازدحام جمعیت و صرفه جویی در هزینه ها، به دنبال رزرو بلیط ترکیه برای اردیبهشت و شهریور باشید. با این همه، فصل زمستان در ترکیه هنوز کشف نشده است! در ماه های سرد به این کشور سفر کنید و علاوه بر ذخیره پولتان، عکس های یادگاری متفاوت بگیرید. به صورت کلی توصیه ما به شما این است که حتما از چند هفته قبل برای تهیه بلیط هواپیما ترکیه اقدام کنید تا به دلیل افزایش تقاضا، از سفرتان باز نمانید.

خرید بلیط هواپیما ترکیه

اگر امسال فرصتی برای رهایی از کارهای روزمره دارید، همین حالا بهترین زمان برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ترکیه با بهترین خدمات و گذراندن به یادماندنی ترین روزهای عمرتان است. غذاهای لذیذ ترکی، مناظر زیبا و کم نظیر استانبول، سواحل محبوب آنتالیا و مردمانی مهمان نواز و مهربان، همه و همه در انتظار شما هستند. برای خرید بلیط ترکیه دیگر نیازی به تحمل ترافیک سنگین و صف های طولانی در آژانس های مسافرتی نیست. پیشرفت تکنولوژی سالهاست به کمک شما آمده و راه برای خرید آسان بلیط، هموار ساخته است. سایت تیک بان همان جایی است که می توانید با خیال راحت و آرامش خاطر برای سفر به ترکیه، بلیط هواپیما تهیه کنید. برای انجام این کار، در صفحه اصلی سایت، سراغ سربرگ "بلیط هواپیما خارجی" بروید و اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را وارد کنید. سپس با مشاهده و بررسی لیست کامل پروازهای موجود به مقصد ترکیه، بلیط مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. بلیط هواپیما ترکیه علاوه بر وب سایت، از اپلیکیشن تیک بان نیز قابل خریداری می باشد. تیم مجرب و حرفه ای پشتیبانی تیک بان در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته، آماده پاسخگویی به سوالات مسافران عزیز می باشد.

فرودگاه‌ ترکیه کشور

ترکیه فرودگاه های بین المللی متعددی دارد که به توضیح مهمترین آنها می پردازیم:

- فرودگاه بین المللی آنتالیا فرودگاه آنتالیا

در سال 1998 مورد بهره برداری قرار گرفته و دارای دو ترمینال برای جابه جایی مسافران داخلی و خارجی می باشد. این فرودگاه در سال 2010 حدود 22 میلیون مسافر را جابجا کرده و ظرفیت ارائه خدمات به 35 میلیون مسافر در سال را دارد. این فرودگاه، مهمترین فرودگاه در جنوب غرب کشور ترکیه می باشد.

- فرودگاه اسن بوغا آنکارا

فرودگاه اسن بوغا، 32 کیلومتر از مرکز شهر آنکارا فاصله دارد و هم اکنون ۲۷ ایرلاین در این فرودگاه فعالیت می‌کنند. این فرودگاه، پروازهای بدون توقف به ۶۰ شهر را ارائه می‌ دهد. در هفته، ۱۰۴۰ پرواز درون کشوری و ۱۴۱ پرواز خارجی، از فرودگاه اسن بوگا انجام می شود. اتوبوس و تاکسی یا خودروهای اجاره ای برای جابه جایی مسافران از فرودگاه به هتل فعالیت می کنند.

- فرودگاه آتاتورک و صبیحه گوکچن استانبول

فرودگاه آتاتورک و صبیحه گوکچن، دو فرودگاه اصلی در شهر استانبول هستند. فرودگاه آتاتورک نسبت به فرودگاه صبیحه گوکچن دارای مساحت و امکانات بیشتری است. برای رفتن به این فرودگاه می توانید از تاکسی، اتوبوس و ماشینهای اجاره ای استفاده کنید. فرودگاه صبیحه گوکچن دارای یک پارکینگ چهار طبقه، هتل، سالن کنفرانس، رستوران و کافه می باشد.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما ترکیه

  • قطر ایرویز (Qatar airways)
  • امارات (emirate)
  • پگاسوس (Pegasus)
  • ایرفلوت (Aeroflot)
  • ماهان ایر (Mahan air)
  • ایران ایر (Iran air)
  • آسمان (Aseman)
  • لوفت هانزا (Lufthansa)
  • ترکیش ایر (Turkish air)
  • اطلس گلوبال (Atlas global)
  • آذربایجان (Azerbaijan airways)
  • عمان ایر (Oman air)
  • قشم ایر (Qeshm air)
  • تابان (Taban)

اطلاعات پرواز تهران ترکیه تهران در فاصله 1694 کیلومتری از آنکارا پایتخت ترکیه قرار دارد. مسافران عزیز با خرید بلیط هواپیما ترکیه، این مسیر را در 2 ساعت و 25 دقیقه طی می کنند.

آب و هوای ترکیه

اطلاع از آب و هوا برای متقاضیان بلیط هواپیما ترکیه بسیار حیاتی است. داشتن اطلاعات کافی در مورد وضعیت دما در مقصد سفرتان، به انتخاب زمان مناسب برای خرید و رزرو بلیط کمک می کند. آب و هوا در ترکیه به منطقه ای بستگی دارد که به آنجا سفر می کنید. مناطق ساحلی، تابستان های داغ و آب و هوای مدیترانه ای و زمستان های سرد و خشک دارند. با این حال سواحل دریای سیاه، تابستان های خنک تر، آب و هوای اقیانوسی و بیشترین مقدار بارش را دارا هستند. شرق ترکیه نیز، دارای آب و هوای ترکیبی از مدیترانه ای و اقیانوسی است. در صورتی که قصد سفر تابستانی به این کشور را دارید، علاوه بر رزرو بلیط هواپیما ترکیه چند هفته قبل، لباس خنک و کلاه لبه دار را فراموش نکنید. برای زمستان های سرد ترکیه نیز، لباس های پشمی و گرم را در چمدانتان قرار دهید.

اطلاعات مورد نیاز مسافر اولی ها

در صورتی که برای اولین بار برای خرید بلیط هواپیما ترکیه و سفر به این شهر اقدام می کنید، برای افزایش اطلاعات ضروری در مورد این کشور، به مطالعه این صفحه ادامه دهید.

"لیر"، واحد پول ملی کشور ترکیه است ولی همراه داشتن دلار از لیر به دلیل اعتبار بالا، بهتر است.

ساعت این کشور 1 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب تر می باشد. البته به دلیل تغییر زمان در اول فروردین و اختلاف چند روزه انجام این کار با ترکیه، در روزهای اول فروردین، اختلاف ساعت در این دو کشور یک ساعت بیشتر می شود.

به علت پرفروش بودن بلیط هواپیما ترکیه، توصیه اکید ما به شما، رزرو بلیط ترکیه از چند هفته قبل می باشد.

توصیه می شود در طول سفر به جای استفاده از آب لوله کشی ترکیه، از آب معدنی استفاده کنید.

در حال حاضر سفر به ترکیه برای مردم ایران نیاز به ویزا ندارد و مسافران عزیز می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا، به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

هزینه استفاده از تاکسی ها در ترکیه بالاست و مسافران می توانند برای جابه جایی در شهرها از اتوبوس، مینی بوس و دلموش استفاده کنند. دلموش وسیله نقلیه رایج در ترکیه با هزینه ثابت و مقرون به صرفه می باشد. سایت تیک بان، یکی از معتبر ترین سایت های فعال در زمینه خدمات گردشگری، با همکاری بیش از 900 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی، آماده ارائه بهترین پیشنهادها برای خرید بلیط هواپیما ترکیه به مسافران گرامی می باشد. فرصت را از دست ندهید، از جستجوی پیشرفته تیک بان استفاده کنید و برگی متفاوت و دوست داشتنی به دفتر خاطراتتان اضافه کنید.




:: برچسب‌ها: قیمت بلیط هواپیما ترکیه , بلیط ترکیه , بلیط لحظه آخری ترکیه , ارزان ترین بلیط هواپیما ترکیه , بلیط چارتر ترکیه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.